Paginabegin

Frequently Asked Questions

BESTELLEN

Kan ik als B2C klant kopen bij Dekoratief?

Helaas kan je als B2C klant niet rechtstreeks bij Dekoratief aankopen. Vind je onze spullen heel erg leuk? Stuur ons een e-mail met je woonplaats en wij zenden je het dichtstbijzijnde verkooppunt in je buurt. 

Hoe plaats ik een bestelling op de website?

Op de pagina’s COLLECTIES en PRODUCTEN kan je rechtstreeks bestellen. Klik op het product dat je wenst, pas eventueel de hoeveelheid aan en voeg toe aan je winkelmandje. Bent je klaar met shoppen? Ga dan naar je winkelmand, vul de gewenste leverdatum in en stuur je order door. Wij sturen je binnen de 24 uur een orderbevestiging.

Kan ik mijn bestelling wijzigen nadat ik deze doorstuurde?

Nadat je een orderbevestiging ontvangt, heb je nog 48 uur om je bestelling te wijzigen.
Bijbestellen kan altijd.

Kan ik het leveradres wijzigen?

Zijn je gegevens veranderd? Neem contact op met ons en wij passen ze aan. Je kan deze ook zelf aanpassen bij het afrekenen in je winkelmandje.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Je kan je bestelling annuleren binnen de 48 uur na ontvangst van de orderbevestiging.

Ik kreeg geen bevestiging van mijn bestelling?

Stuur ons een mail naar info@dekoratief.be of bel ons op 056/61.54.68. Wij helpen u graag verder.

LEVERING EN VERZENDING

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Indien je minder dan het minimum bestelde worden transportkosten aangerekend. Deze worden bepaald volgens het volume van je bestelling.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Bij het afrekenen kan je de gewenste leverdatum aanduiden. Enkele dagen voor deze datum nemen wij contact met je op om de levering concreet af te spreken.

Wat doe ik als een artikel ontbreekt in mijn levering?

Neem bij manco’s contact op met ons door te mailen naar sophie@dekoratief.be of bel naar 056/61.54.68.

Wat doe ik met een verkeerd of beschadigd artikel?

Indien je een verkeerd artikel ontving, neem dan contact op met ons door te mailen naar sophie@dekoratief.be of bel naar 056/61.54.68.
Indien je artikels ontving die in beschadigde toestand geleverd werden, neem dan contact op met ons. Mail naar sophie@dekoratief.be of bel naar 056/61.54.68 en dan zoeken wij naar een oplossing.
Gelieve telkens foto’s te nemen van de breuk zodat wij op basis daarvan een kredietnota kunnen opstellen.

CONTACT

Hoe kan ik jullie contacteren?

Contacteer ons via mail info@dekoratief.be of bel naar 056/61.54.68.
We zijn bereikbaar van maandag t.e.m. donderdag van 08u30 tot 12u30 en van 13u30 tot 17u30u. Op vrijdag kan je bereiken van 08u30 tot 12u30 en van 13u30 tot 15u30u.

Hoe dien ik een klacht in?

Indien je ontevreden bent over een bepaalde dienst of product, mail dan naar sophie@dekoratief.be.